torsdag

godmorgon mina sunshines !
vaknade klockan 9 och gick upp och gjorde mig iordning. sen gick jag en prommenad med hunden , som vanligt.
nu sitter jag här. ska kanske göra en design tävling.. veckans blogg kör jag igång med på måndag kanske.
ska snart äta frukost. är väldigt hungrig. ska fota lite med kameran idag på sakerna jag köpte.
så får ni se dem efter frukosten. :) vad tycker ni om designen ? jag är faktiskt ganska nöjd med den.
hoppas att ni har sovit gott (?) det har jag iallafall. funderar på att kanske träffa nicole idag.
men igår var hon i stocholm , så hon kanske intehar kommit hem än...
vi får helt enkelt se.
men jag bjuder på en bild.

( jag och min kära komis julia , fotat för ganska länge sedan. men ni för nöja er med den bilden tills senare . )


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Tack så mycket, jag hoppas att jag verkligen hittar den! :D Nu när det är REA blir man ju bara ivrigare x)



Din design är grymsööt :)



Ha en bra dag!

2009-02-26 @ 10:23:47
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0