onsdag

börjat på ny blogg igen. hoppas på en bra start, men det kommer nog gå fint.
idag har jag vart i stockholm hos tandläkaren, allt var bra. efter tandläkaren så shoppade vi lite.
Jag köpte en halsduk , ett par cheap monday jeans och ett linne.
vi kom nyss hem, och vi har ätit klart. bloggdesignen ska jag fixa. Hoppas värkligen att bloggen går på.
Imorgon har jag inte planerat något speciellt. Ska på morgonpromenad med min hund Taylor.
Det är supermysigt att bara gå ut tidigt på morgonen inte sminka sig eller klä på sin något speciellt , bara linne tjocktröja , mjukisar och jacka. Jätte mysigt.
Jag ska fota sakerna jag köpte idag med kameran . vi får se om jag orkar.
Är heelt slut efter hela dagen . gått runt och rantat.... ;)
Nu ska jag grejja lite med designen och headern.
jag återkommer .


Kommentarer
Postat av: Julia

hejsan. så du har precis börjat? roligt ju :) tack föresten för du gillar min blogg :D hoppas allt är bra?

2009-02-25 @ 20:25:44
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Roligt att du börjar blogga igen :D Din header är btw asläcker&cool :D

Kul att du gillar min blogg x) Och roligt att du hittade lite stuff i stan, för jag hittar typ inget xD

Var ligger Cheap monday? har alltid undrat över det (A)

2009-02-25 @ 21:00:14
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Elena

Var med och tävla om att bli min egen ” Veckans Blogg ”.

Gå in på min sida och titta vid kategorier, klicka på kategori som heter ”Veckans blogg” så kommer du hitta mer information! =)

2009-02-25 @ 21:19:23
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0